понеділок, 31 грудня 2012 р.

З Новим Роком!

Я все ж таки знайшла час на справжній новорічний пост.
По-перше, я хочу ще раз усіх привітати з прийдешнім Новим Роком. Нехай все гарне, чим запам'ятався рік уже майже минулий, прийде до вас у році наступному.
Я не буду підводити підсумки цього року, принаймні тут, просто якось не той настрій. Краще розповім таки про справді новорічну ляльку, яку мені пощастило зробити на ялинку тому самому маленькому Мирославчику, про якого я розповідала раніше.
Хочу сказати, що ідея була повністю не моя, а замовниці - мами Жені. Мені ж залишилось підібрати матеріали і вже на їх основі реалізувати задумане.
Женя дуже хотіла, щоб її новорічно-різдвяну ялинку прикрашав янгол. І мені здається, що це так чудово, набагато цікавіше, ніж зірка. На ці свята завжди прагнеш чогось доброго і світлого, і так приємно знати, що твою домівку охороняє янгол!
Тому я навіть не буду багато розповідати про процес, адже янгол народився всього за три дні, що надзвичайно швидко для мене. Лиш трошки про матеріали, з яких він зроблений.
Сам янгол кріпитиметься до ялинки на дротяному каркасі. Я його не фотала, але він схожий на кринолін під спідницею, лиш трошки вужчий за неї. Дріт зручний тим, що його можна буде зігнути і притиснути уже на конкретній ялинці.
Спідниця виготовлена із розшитої пайєтками і вишитої тканини, та прикрашена золотим мереживом.

Крила, як і тіло янгола, я робила по викрійці ляльок тільда. Крила виготовлені з білого атласу і прошиті золотою ниткою. Тією ж ниткою я прикрасила зачіску і руки ляльки.

Зачіска, до речі, також зроблена з ниток, які продаються серед товарів для тільд. Ось так, зовсім випадково, власниця магазину Bestkits, про який я колись розповідала, чудово вгадала із подарунком.
Верхня частина одежі зроблена із того ж хутра, що й шубка у Наталочки, і прикрашена золотим намистом.
Ось так все коротко і лаконічно, але дуже ніжно і по-янгольськи світло вийшло.


Сподіваюсь, що цей янгол уже зайняв своє місце на ялинці чудової, душевної ужгородської сім'ї і приноситиме їм щастя не лише в році прийдешньому, а й багато-багато років потому.

А всіх вас, мої друзі, я хочу ще раз привітати і побажати, щоб у вас, як і у мене, все-все виходило так, як задумано, і приносило вам лише радість і задоволення. І хай вас і ваші родини береже ваш власний чарівний янгол!

А на останок наша маленька ялиночка, яка сховалась високо-високо, щоб маленькі волохаті лапки не могли її перекинути і вкрасти з неї іграшки (щоправда, спроби вже були і навіть не зовсім безуспішні). Стоїть собі в оточенні чоловікової колекції бокалів, пахне на всю кімнату і радує нас. Нехай порадує ще й вас. :)

0 коммент.:

Дописати коментар