неділю, 23 грудня 2012 р.

Мирчик-Мурчик

Першою лялькою із замовлення був маленький хлопчик, мамина і татова радість - Мирослав. Його мама Женя нещодавно вийшла з декретної відпустки і, звичайно ж, всі її думки зараз тільки про синочка.

Цей золотий малий причарував мене своєю посмішкою. А скільки мені про нього розповіла мама! Тепер не лишалось сумнівів у тому, якою саме має бути лялька.
Я намагалась зробити весь одяг впізнаваним, схожим на той, що є у Мурчика в реальності. Проте сорочка зовсім випадково стала ексклюзивом :) Мирославчик дуже любить носиком зображувати їжачка, тому, окрім зображення тваринки на джинсах, на сорочечці є грибочки. Це також німецька тканина з того ж набору, що й в Анюти. А щоб хлопчик не вийшов зовсім хуліганом я зробила йому краватку-метелика для солідності :)
В руках у Мирчика його улюблена іграшка - пірамідка, а на курточці пришитий паровозик чух-чух - ну який хлопчик такого не любить?
Пірамідка, до речі, справжня, її можна розбирати і складати. Одежа вся знімається, окрім сорочки, ну і джинси з деякою натяжкою.
Черевички пошиті з фетру і оздоблені декоративною шнурівочкою. Такі черевички є ще в однієї моєї ляльки, про яку я поки що не можу розказати.
Ось такий вийшов малюк - яскравий, пухкенький, трошечки розбишакуватий - весь в хазяїна. Дуже сподіваюсь, що він сподобається Мирославу і стане його вірним другом.






 Всім гарного вихідного!

0 коммент.:

Дописати коментар