середу, 26 грудня 2012 р.

Елеонора

Прийшов час познайомитись з ще однією дівчинкою.
Чесно кажучи, Елеонора чомусь нагадала мені мене у її віці. Аж прямо ностальгія була :)
Норічка менша мамина і татова доця. Вже доросла, але в той же час ще зовсім дитина. Такі вже ті чотирнадцять років. Як і сестричка, приймає участь у конкурсах краси і виборює титули. Вони взагалі дуже схожі, але все ж дещо різні, і обидві встигли мені дуже полюбитись. Ось сеструні вдвох готуються до примірки верхнього одягу:

Норіка ми вирішили нарядити по-осінньому: у її улюблені плащик і шапочку. Мені було дуже цікаво щити плащ, адже я вперше шила річ суто по фото, а не по викрійці. Вийшло дуже схоже.
Туфлі, джинси та гольфик труднощів не викликали, адже шились уже не вперше, головне було підібрати все по кольору.
Шапку я теж в'язала по фото, і, хоч воно було не дуже ясне, Жужанна сказала, що я з  усім вгадала.

На невеличку сумочку вирішила почепити ключі, які, як на мене, символізують ключі від майбутнього Норічки, перед якою зараз мають бути відкриті всі двері.
Ну і бірочка - куди ж без неї:

Ось така вийшла дівчинка:
Дівчата разом з матусею уже відсвяткували своє Різдво і мали отримати своїх ляльок у подарунок. Сподіваюсь їм сподобалось.
А я скоро розповім про зовсім новорічне замовлення від Жені, мами Мирославчика, яке для мене було дуже незвичним. 

0 коммент.:

Дописати коментар