вівторок, 25 грудня 2012 р.

Андріана

Коли моя колега Жужанна захотіла замовити у мене ляльок для своїх доньок, то я навіть уявити не могла, що вони у неї такі дорослі - 18 та 14 років. Поруч з ними мама виглядає наче ще одна сестричка. І це так класно. Мене завжди захоплювали такі жінки, які прекрасно та молодо виглядають не дивлячись ні на що (власне ще моя двоюрідна сестричка така, так що я маю на кого рівнятись).
А ще я у захваті від того, які цікаві імена у моїх моделей (та й замовниці також): Андріана та Елеонора. Мені навіть не терпілось чимшвидше з ними познайомитись. Матуся відразу прислала мені купу фоток, та й соцмережі зараз дають багато інфо, тому образи потрохи почали вибудовуватись.
Сьогодні я розповім про Андріану - старшу з дівчат. Вона студентка, любить фотографуватись, приймає участь і перемагає у конкурсах краси і має просто чарівну посмішку.

Жужанна все-все продумала у образах ляльок, тому у мене була основна задача - передати задумане. А тут вже довелось попотіти :) Але, мені здається, я впоралась. І курточка, і шапка вийшли схожими на реальні, а от уггі Андріана лише хоче придбати, проте ми уже вирішили подарувати їй їх у мініатюрі.
До речі, завдяки дівчатам я згадала про те, що я й в'язати вмію. Причому згадала настільки, що мені аж сподобалось. Виявляється, це як з їздою на велосипеді - скільки б не пройшло часу, а руки пам'ятають все.


Сумочка вийшла по-дівчачому невеличка і вишукана. А пляшечка кока-коли - ну от просто я на багатьох фото бачила її у Андріани в руках, то чому б і не додати такий аксесуар :)
Ось така вийшла утеплена до зими молода панянка, яку дуже-дуже любить її матуся.

0 коммент.:

Дописати коментар