субота, 31 грудня 2011 р.

З Новим Роком!

Настрій завдяки погоді зовсім не новорічний, тому намагаємось створити його самі.
Вчора вкотре передивилась найулюбленіший новорічний фільм. І ні-ні-ні, це не "Іронія долі..." :) Це - "Чародії". Цей фільм навіть у листопаді дарує мені відчуття Нового Року. Я їх всіх так люблю, кожного, навіть найнезначнішого героя - вони яскраві і такі рідні. А ще дуже люблю помічати там "шедеври" радянської архітектури та інтер'єрів. Один кабінет Шемаханської чого вартий:   Ці стіни, ці двері... Ех, відразу в дитинство потрапляєш :)
А актори! Абдулова я взагалі обожнюю, геніальний чоловік, хай земля йому буде пухом. В "Чародіях" вони з Олександрою Яковлевою такі молоді, такі гарні...
Евгений Крылатов - Леонид Дербенев - Представь себе - песни из фильма Чародеи 1984
Та що писати, раджу просто всім передивитись цей фільм, послухати знайомі з дитинства пісні, згадати крилаті фрази і гарний новорічний настрій вам забезпечений.
Ми цьогоріч вирішили зустріти Новий Рік удвох, хоча ні - нас буде четверо: я, коханий, Мурзік і гуска з яблуками. Олів'є вже накришили цілий тазик, гуску поставимо пізніше, шампанське італійське придбали (спробуємо, ще навіть не знаю яке воно), ялиночку прикрасили. Так що послухаємо президента і будемо спати - відсипатись за цілий рік :)
Наостанок похвалюсь ялинкою. Вже який рік купляємо складену з гілочок сосни невеличку красуню. Мені такі подобаються набагато більше: і пишніші вони, і не треба у відро ставити, та й якось шкода мені зрубані дерева. Правда не знаю чи довго дасть Мурзік цьогоріч простояти ялинці, бо вже за сьогодні був двічі пійманий за крадіжкою іграшок. Ми вже й так привалили саму ялинку блинами від гантелей і сховали їх за гілочками, які я окремо купила. Але час покаже. Принаймні цієї ночі у нас буде новорічна красуня :)


Отже гарно всім відсвяткувати і .... З Новим Роком, з новим щастям!!!

0 коммент.:

Дописати коментар