неділя, 11 грудня 2011 р.

Welcome

Давно помітила, що мені стало катастрофічно не вистачати місця у панелі закладок браузера. А все тому, що я, як той хом'ячок, тягну до себе в нірку різні цікаві та корисні речі. Тож рішення створити свій блог і зтягувати все це сюди було, як то кажуть, неминучим. :) Сподіваюсь комусь згодяться мої скарби.
Так як інтереси в мене досить різні, все ніяк не могла вирішити з чого розпочати. Можливо потім можна буде впорядкувати за розділами, а поки складатиму все підряд.
Півтора роки тому, коли вимушено лишилась на деякий час без роботи, якось згадала про своє шкільне захоплення рукоділлям і зокрема вишиванням. Зараз все так просто стало: хочеш - купуй відразу готовий набір, хочеш - використай чиюсь схему, а ні - то створи свою в онлайні чи у спецпрограмі.
Я почала з набору, та й радила б це всім, хто тільки починає, адже там і голка спеціальна є, і ниточки ідеально підібрані. Чесно кажучи, думала, що це в мене займе купу часу, але вже за тиждень картина була готова.



А потім був Він, моя перша серйозна робота. На той час у нас жив чорний Кіт і це було присвячено йому. Скільки його шерсті залишилось під кожною ниточкою :) Зараз це одна з небагатьох речей, яка нагадує мені про нього.
Схему я брала тут. Просто навмання переглядала вже готові схеми і раптом натрапила на нього. В картині 13 відтінків і вона чудово підходить для новачків, адже в різноманітті кольорів легко заплутатись. Досі не знаю, що за тканина (канва) в мене була, бо, коли вона скінчилась, я звернулась в той же магазин, але там мені продали вже інакшу, з дещо товщими нитками. Нитки також були різні: чорну я брала ПНК им. Кирова - вона дешевша, а мені знадобилось п'ять мотків цього кольору, а решту кольорів переважно взяла DMC, тому що всі схеми розробляються під карті відтінків саме цього виробника. Хоча є купа таблиць переводу на відтінки інших виробників, але, нажаль, не завжди ті кольори збігаються і можна в результаті зіпсувати всю картину.

Наступна картина привабила мене своєю домашністю, своїм теплом. Але ця робота для мене стала дещо важчою через велику кількість відтінків (48), що трошки позначилось як на гаманці, так і на моєму зорі. Тому ще одна порада на сьогодні: вишивайте лише при гарному освітленні. Краще вже поставити додаткову лампу, ніж потім купувати окуляри.





Та все одно я дуже задоволена результатом і мені здається, що в кімнаті стало набагато затишніше з цими двома лежнями.

Декілька років тому ми подарували свекрусі на якесь свято чарівну картинку з маками, якою вона була дуже задоволена. Мені закортіло подарувати їй на день народження ще якісь маки до комплекту. Привабили мене саме ці, тим більше, що у мене якраз залишався шматочок тканини підходящого розміру. Саме на цій картині я відкрила для себе магазин Овца-рукодельница і нитки фірми Гамма, адже виявилось, що дешевше й простіше придбати їх, та й якість у них непогана, хоча відтінки всі якісь ніби приглушені. 

Ось так вишивка увійшла в моє життя і в дечому змінила його. Надалі буду потихеньку витягувати сюди різні цікаві роботи, які мене надихають, а також намагатимусь розповісти, що дає мені це чудове заняття окрім задоволення від результату і можливості впорядкувати свої думки.
Отже з початком мене і you are welcome!

0 коммент.:

Дописати коментар