субота, 17 грудня 2011 р.

Клюковка в цукрі :)

У мене нова мрія! Хочу навчитись валянню з шерсті. Але не просто так - хочу створювати іграшки. Я побачила ось цього чарівного малюка і просто закохалась:


Її звати Клюковка в цукрі і вона виготовлена з шерсті. Це просто фантастика якась. Я тут за два дні вже начиталась і про різні техніки, і про інструменти, купу фоток передивилась.
От сидиш собі, скубеш шерсть потрошки і тицяєш її голочками, а виходить ось така краса.
Якщо коротко про техніку, то непогано про це розказано тут
А ще можна робити ось такі прикраси і сумочки


Поки що мені таке хобі не дуже то по кишені, але я думаю, що з часом у мене все вийде. Може розпочну з ось таких намист:


Це просто, та й непоганий спосіб накопичити шерсть різних кольорів для подальшої творчості. Коротше кажучи - wish me luck.
А ще хочу собі ось таку футболку. Бо от глянеш цього фігурного спуна - і як його не любити! Хоча ж і шкоди робить...



0 коммент.:

Дописати коментар