понеділок, 12 грудня 2011 р.

Свято наближається :)

Чим ближче Новий Рік, тим менше часу чомусь лишається на дозвілля. Намагаєшся знайти подарунки, щоб порадувати всіх близьких, а з кожним роком це чомусь все важче і важче.
Мені ще й взагалі пощастило: 5 грудня день народження у племіннички Соломійки (дочки брата), 15-го у самого братика, 20-го - у тата, 25-го - в братової (дружини його тобто). І якщо сім'я Шури живе в іншому місті і подарунки зазвичай обмежуються гарним привітанням, то вигадування оригінального подарунка татові, та ще й так, щоб і на Новий Рік здивувати - то задача не з простих. Щоразу думаю: "А це вже я дарувала торік, а те позаторік... А така річ йому не цікава, а та задорога для нас". Жах, коротше кажучи.
Років з 4 тому відкрила для себе інтернет магазини саме з подарунка татові. Він тоді певний час був далекобійником і ми вирішили йому подарувати електробритву. З'ясовуючи ціни на ці девайси, я й побачила, що асортимент в інтернет магазині в рази ширший за те, що можна було знайти в нашому місті, та й ціни навіть з врахуванням доставки - набагато нижчі. Так що тепер я за будь-якими ідеями для подарунків в першу чергу в інтернет :)
То я взагалі до чого - дуже вже мені в плані подарунків подобається Yakaboo. Мало того, що вибір у них - ну просто все, що хочеш. Скільки разів замовляла книжки - лише один раз там не було того, що мені потрібно, і то ту книжку я лише в Києві на Петрівці випадково знайшла. З недавніх пір там окрім книг і дисків, ще й різні подарунки цікаві з'явилися. Я от все думаю таку річ нашому шефові, щоб він міг вирішувати варто нас сьогодні "дрючити" чи можна дати деньок відпочити :))) Що мені найбільше подобається в Yakaboo, то це їх ставлення до клієнта: і зателефонують тобі мало не відразу після замовлення, і на імейл напишуть. А чого варте те, що вони навіть книги і в поліетилен з "пупиришками" загорнуть, а потім ще й фірмовий пакет. Минулоріч замовляла саме на Новий Рік диски татові і Наталі Іванівні в подарунок, то ще й диск з WoW безкоштовним на 14 днів на додачу вложили (гади :) мені то таке, а геймера так і підсадити на ту гру можна :)) Правда кур'єрська доставка трохи хромає, але то вже місцеві проблеми. В принципі як для мене - то й Автолюкс під боком, і Нова Пошта - можу і там завжди забрати.
Так що зараз витрачаю весь вільний час ввечері на вибір подаруночків. Правда для мам уже придбала, зараз тільки оформлюю. Як тільки закінчу з упавковкою - обов'язково поділюсь ідеєю.
І якщо вже я все про Новий Рік, то вкладаю у скриньку цікаві ідеї новорічних іграшок:

Цікаві новорічні кульки
Вам знадобиться:
білий шар з пінопласту (біля 8 см. в діаметрі)
блакитна і біла стрічки
ножиці
шпильки

1. Розріжте стрічки на невеликі однакові шматочки, довжина яких повинна бути приблизно в два рази більша за ширину. Блакитний відрізок прикріпіть шпильками до шару.
Новогодние игрушки, шар / Living4media/Fotodom.ru

2. Складіть шматочки стрічки трикутником, як на малюнку
Новогодние игрушки, шар / Living4media/Fotodom.ru

3. Прикріпіть чотири білих трикутника до шару, перекриваючи блакитний
Новогодние игрушки, шар / Living4media/Fotodom.ru

4. Продовжуйте прикрашати шар, кріплячи по черзі білі та блакитні трикутники
Новогодние игрушки, шар / Living4media/Fotodom.ru
 5. Коли робота буде завершена, перев'яжіть шар блакитною стрічкою і підвісьте на ялинку
Новогодние игрушки, шар / Living4media/Fotodom.ru

Гарного настрою всім :)

0 коммент.:

Дописати коментар