середа, 14 грудня 2011 р.

А час минає...

Як летить час!!! Я, мабуть, буду не оригінальна якщо скажу, що з кожним роком він пролітає все швидше. В дитинстві так довго треба було чекати від дня народження до Нового Року, а зараз - два місяці збігають як оті десять хвилиночок, які намагаєшся доспати після дзвінка будильника. Так хочеться розтягнути їх на довше... На роботі один за одним приходять накази про різні заходи по завершенню року, і розумієш, що те, що здавалось ще зовсім далеким, уже ось-ось настане.
Якось то сумно у мене вийшло :) Насправді я рада, що цей рік закінчується. Дуже вже важким він був. Хоча і змінив мене морально на краще.

"Самое высшее наслаждение — сделать то, что, по мнению других, вы сделать не можете" (с) У. Бэджот 

"Что бы вы ни могли сделать или о чем бы вы ни мечтали, приступайте. В дерзости есть гений, и сила, и волшебство" (с) Гете 

Поставила собі ці два вислови на робочий стіл і читаю щодня. От якось зі всієї купи різних афоризмів, які зараз масово проникли у соціальні мережі, ці найбільше пасують до мого стану наразі. Дуже хочеться змінити свою нинішню діяльність, прямо дуже-дуже... Сподіваюсь, що з часом все вийде і я над цим працюю. (Вже практично мантра вийшла :)
В руслі того, що я намагаюсь змінювати своє життя, випадково натрапила на чудовий мережевий журнал. Поділюсь тут одним номером, який мені особливо сподобався. "Мечты должны сбываться!" Журнал Refine
Взагалі мені подобається в ньому і виконання, і загальний настрій статей, та й тематика дуже-дуже мені пасує.
Продовжую вибирати подаруночки на Новий Рік. От що, питається, можна подарувати хлопцеві 17-ти років, який цікавиться одними компами? Натрапила тут на один  магазинчик. От тепер вагаюсь між такою футболкою, бо ж дитя з тої іграшки не вилазить, і ось таким годинником, хоча то й дорогувато, але вони такі прикольні всі. Класно, що в цьому магазині і одежа є, і кєди, і шапочки-рукавички, коротше ідей не на одне свято вистачить. Та й всяких мотивів на футболки у них купа! Чого варта одна ось ця серія - це ж прямо подовження мого найулюбленішого демотиватора:
ПОШЛИ СЕ НАХ - Я ФЕЯ :

Так що Cheer Up! Все буде чудово, не бійтесь мріяти! І бігом за подарунками, час не чекатиме :)

0 коммент.:

Дописати коментар