середа, 20 червня 2012 р.

Зміни

Якось роки зо два, а то й більше тому подарували нам різдвяний вінок на двері. І так він нам прийшов до душі, що ми його й не знімали. Вісить собі круглий рік - то й добре.
Але з часом мені то набридло. Ну і як завжди - інтернет нам у поміч. Вирішила зробити вінок з серветок, але для нього потрібна була основа з пінопласту. Ніде не могла знайти, ледве в одному магазині під замовлення привезли. Але виявилось, що він манюній. А що поробиш? Робила вже з того, що є. Зрештою результатом задоволена, пухнастий такий вийшов, товстенький, тим більше, що серветки у ньому можна змінювати відповідно до пори року - так що досить таки практично :)


Ну ось такий при різному освітленні. А так відразу і не скажеш, що з серветок, правда?

А тепер у мене крик душі. Друзі мої, мене остаточно дістав банківський сектор. Всі ці плани, продажі, залучення... Ну не моє це. Згідна вже практично на будь що (ну окрім продажів в інших сферах, звісно), та поки що стримує фінансовий аспект. Але зараз питання стало так, що навряд чи я тут пропрацюю довше вересня. Так що розгляну будь які пропозиції (інтим не пропонувати :) Можу все, ну ви самі бачите. А зможу і ще більше, була б мотивація. 

0 коммент.:

Дописати коментар