середа, 13 червня 2012 р.

Про щастя

Я дуже люблю привітний сервіс. Ну тобто не тоді, коли ти відчуваєш, що до тебе посміхаються, бо то є така політика компанії, а коли дійсно людина тобі рада, коли розумієш, що вона любить свою роботу. Сама намагаюсь так робити (хоча і не завжди в мене виходить, але то від браку любові, мабуть).
Ось з таким сервісом я і стикнулась нещодавно. Реалізовую зараз одну задумку, яку покажу вже згодом, коли подарую (але ж так не терпиться :), і для цього мені знадобились деякі матеріали.
  http://bestkits.com.ua/ Цей магазин був у мене в закладках давно, ще коли тільки вирішила зайців пошити. Ціни там помірні, вибір непоганий. Ось тут і згодилось. Замовила я все, що мені було потрібно і, як завжди, почала очікувати на дзвінок або е-мейл.
Спершу мене здивував лист - давно вже я не зустрічала такого детального опису всіх способів доставки та ще й з порадами яким краще скористатись. Але то був лише початок :)
Наступного дня після оплати мені зателефонувала власниця магазину Олеся. Подякувала за те, що звернулась у її магазин, побажала приємної творчості. А що ще треба людині, яка займається рукоділлям? :) Щоб її розуміли, розділяли її захоплення. Цей дзвінок, як то кажуть, зробив мій день.
Наступного дня я ніяк не могла дочекатись повідомлення від Нової Пошти, що мій вантаж уже прибув. Тим більше у повідомленні з номер декларації було написано, що, так як я заплатила на 1 грн. більше, то мені поклали декілька підвісочок. Справді, я знайшла такі підвісочки у магазині, саме за 50 копійок, гарненькі такі.
Але я не очікувала сюрпризу, який знайшла у пакунку. Посилка не просто була у обгортці Нової Пошти, а ще й у фірмовому пакеті магазину. А там... окрім мого замовлення мене ще чекав пакуночок аж з трьома підвісочками, а ще три клаптинка фірмової тільдовської тканини (хто знає, той зрозуміє яка там якість) перев'язані мотузочкою до якою малесенькою такою прищіпочкою прикріплена була листівочка з подякою, що я звернулась до магазину.
Мені так було приємно. Ну просто словами не передати. Здавалось, такі дрібнички, а настрій підняли капітально.
Коротше кажучи, раджу всім.
І ще хотілось би побажати всім, хто працює в сфері продажу і обслуговування: посміхайтесь частіше, адже це не лише продовжує ваше життя, а ще й підвищує настрій іншим :)

2 коммент.:

Катя Дашевська сказав...

Анюта, я в захваті від тебе і від того, що і як ти робиш, якими думками ділишся зі своєю аудиторією. Настільки ти відкрилася з нової сторони для мене. Ти - Молодець! Сама я нещодавно почала займатись скрапбукінгом (по-тихеньку, самотужки, збираючи матеріали й техніки із гуглу). І цей твій блог надав мені стільки емоцій, натхнення - справжній поштовх, щоб піймати свою хвилю креативу.
Мені все дуже сподобалось у тебе, а особливо - твоя вишивка, зайці, не кажучи вже про Мурзіка:-) Дякую, що ти є така! Дай тобі Боже здоровья, сил та натхнення! Дарувати людям радість та любов, як це робиш ти, - це залишити свій слід у Всесвіті. // З повагою, Катя Дашевська

Анна Богуцька сказав...

Дякую, Катюш! Знаєш, я сама від себе не очікувала, що мене все це так захопить. І, до речі, найкращим натхненням для мене стали блоги, які я читаю. Щодня поповнюю свою внутрішню скарьничку новими ідеями, часом до такого, що аж не спиться, все якісь образи приходять, які хочеться бігом втілити :)
Тому я тобі вдалого починання і багато творчих задумок. Так добре, коли люди приносять у світ прекрасне, щиро захоплюючись тим. Буду рада, якщо поділишся своїми наробітками.

Дописати коментар