субота, 16 червня 2012 р.

Щось для себе

Придбала собі в квітні балетки на Аукро. Непогані такі, та й недорого - 71 грн. з доставкою обійшлись. Але мені категорично не подобалось те, як вони прикрашені зверху. Мабуть вони і зовсім були без нічого, а попередня хазяйка вирішила їх прикрасити білими квітками з бісеру. Той бісер при ходінні перекручувався, дріт почав відлітати. Коротше кажучи - негарно. Я от думала показати як було, але аукціон вже в архів перемістили, тож повірите мені на слово :)
Отже у мене була стрічка червона і помаранчева, які я для прикрашання топіарія купляла. З них вийшли чудові квіточки, тільки не знаю на які більше схожі. Мабуть все ж на троянди чи на шипшину. Так що маю тепер гарнющі іспанські балетки. А що - треба ж щось особисто для себе зробити :)


0 коммент.:

Дописати коментар