середа, 11 липня 2012 р.

Помічник

Ну ось я і дочекалась свого помічника.
Його для мене зробив мій тато. Він у мене взагалі майстер на всі руки (я мабуть в нього вдалась :)
Отже попросила я у тата полегшити мені життя, адже так незручно тримати вишивку у руках, особливо коли картина велика. А у спеку я взагалі мовчу - руки пітніють, канва стає брудною.
Знайшла ескізи, і навіть деякі креслення (тож тато у мене інженер, навіть авіаційний інженер на хвилиночку).
А далі вже була його фантазія на основі наявних матеріалів.
І ось я маю його: дубовий, гарний, зручний станок для вишивання.

Так що тепер мені не буде втомлюватись спина і шия. А наскільки зручніше стало, ммм. Ось тільки вчусь вишивати двома руками: одна зверху, одна знизу.
Ось такий у мене чудовий тато, який зробив мені чудовий станок! І, до речі, кому подобається - замовляйте. Тато із задоволенням зробить повтор, або будь який інший за вашим бажанням. Пересилка по Україні - не проблема, якщо закордон - можемо якось домовитись.
А наостанок детальніше моя нинішня робота - Мурзік :) Буде красень сидіти на дивані під тюльпанами.

0 коммент.:

Дописати коментар