четвер, 29 березня 2012 р.

Квітуча ніжність

Нічого я не знайшла, ніхто мені не підказав. Ну і грець з ним, щось потім придумаю. Ну а поки що - хвалюся.
Місяць часу взяв у мене цей топіарій. Я, звісно, не поспішала. От включу ввечері "Надприродне" і роблю... от що роблю: такі гарнющі квіточки

Накрутила їх купу, та все одно не вистачило. Вже після того як зробила саму кулю, посадила її на стовбур та обклеїла, то побачила, що ще штук з 20-30 треба доробити. Крутила квіточки ось по цьому майстер-класу: http://stranamasterov.ru/node/46090
І вийшла така гарна крона:


Посадила на стовбур з гілочок, які обмотала шпагатом. А потім це все у горщик, звичайний пластмасовий, закріпила гіпсом. Горщик вдягла у тканину-папір, яку зняла з букету, подарованого на 8 березня. Пов'язала червоною стрічкою, а всередину посадила травичку і метелика. Ось так:



Отже виріс у мене новий ніжний топіарій, тільки ось ніяк не можу придумати куди його поставити. На ту поличку, що розраховувала, він не вміщається (не розрахувала з висотою), а там, де стоїть зараз - якось не виглядає. Але то час покаже, а поки ось він:


У всій красі :)) Кому подобається - замовляйте :) На замовлення зроблю швидше.

0 коммент.:

Дописати коментар